FREDAG/LÖRDAG

Hej goingar! Igår efter jag kom hem från jobbet, va de bara att dra på sig skorna igen och dra. Patrik och jag åkte för att handla middag och lite dricka. Utanför systemet kom jag på att jag inte hade med mig mitt leg... Så jag fick sitta kvar i den varma bilen och sura medan Patrik handla haha. Sen åkte vi hem och Michael dök upp. Vi laga middag och spenderade kvällen framför Californication, stavas de så? Haha hoppas ni vet vad jag menar. Idag har jag, Patrik och Michael vart och kikat i några butiker och köpt nytt golv till köket. Kommer bli grymt när de är klart! Patrik står i köket nu och gör mat medan jag tittar på körslaget hihi, hallå pensionär! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide