EFTER HELG KOMMER MÅNDAG

I lördags åt jag och Patrik middag hemma hos hans föräldrar. Och jag hade rätt, det blev faktiskt fondue till middag hihi. Maten var supergod och efter middagen spelade vi Wii tillsammans i flera timmar haha.
 
Igår så spenderade jag och Patrik dagen på kungsmässan. Först blev det frukost på Espresso House och sen lite shopping. Vi köpte oss ett Wii ... haha jag har velat ha det länge men de har inte blivit av att vi köpt de eftersom att vi har ett annat liknande spel till PS3. Jag tycker inte alls att det är lika kul och funkar lika bra. Så vi spelade Wii hela eftermiddagen innan vi åkte in till stan för att äta middag med min familj på restaurang Ottomania. Vi gick ut och åt middag för att fira mamma och pappa för att de varit gifta i 23 år. 
 
Men idag är det måndag och jag är på jobbet. Var verkligen supertrött när klockan ringde så jag snoozade en bra stund haha. Bara 8 timmars jobb idag så jag får vara glad för det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide