CLARISONIC

Sådär då har jag smakat loka pepparkaka! hmm, asså för mig så känns det som att vattnet doftar mer än smakar pepparkaka. Fast jag tror att jag gillar det haha, det är inte äckligt men inte det bästa jag varit med om, så som dumle pepparkaka. Men det funkar. Tror jag kommer dricka det några gånger under hösten och vintern iaf. 
 
Innan jag handlade loka så tog jag en sväng in på kicks. HOPPSAN, men jag kunde inte låta bli att köpa en clarisonic. Det är som en borste som snurrar som man gör rent ansiktet med. Världens sämsta beskrivning haha men aja, jag fattar iaf vad jag menar. Jag har nog gått igenom alla recensioner på youtube och internet som finns  och nu när jag har stenkoll på allt som gäller den så bestämde jag mig för att slå till. Hittade några rabattcheckar i plånboken så det blev inte så dyrt ändå hihi. Kommer nog få lite skäll av Patrik för han tycker att jag shoppar för mycket haha och ja, de kanske jag gör men vad ska jag annars hitta på för kul? Det ska iaf bli jätte kul och prova på och förhoppningsvis blir min hy mycket bättre än vad den är nu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide