SÅ MÅNGA TAPPAR DET OCH SPÅRAR UT

Jag har haft en hemsk dag på jobbet. Det har inte varit jobbet i sig som varit hemskt utan jag har varit hemsk. Jag känner mig så fruktansvärt stressad. Vet inte ens varför egentligen. Jag har knappt ätit idag, jag har mått illa och haft ont i magen. Och jag känner hur stressen äter upp mig. Varje gång jag sätter mig ner och försöker att slappna av så vill jag bara gråta. Jag är bara så trött. Jag är trött på mig själv för jag blir extremt stressad av minsta lilla sak. Patrik smsa förut och sa att jag fått ett brev från HSB. Jag fick springa till toaletten för jag höll på att spy för att jag blev så stressad över att jag fått brev (öppnade brevet nu och de var bara några frågor gällande lägenheten). Förstår ni problemet? Försöker att varva ner men vet inte riktigt hur jag ska göra de. Det blir lite bättre när jag inte har någonting att göra, men hur ofta är de.. 
 
Iaf nu när jag kom innanför dörren så kände jag doften av jul och mat. Upptäckte att patrik köpt ljus och ett doftar jul. Har tidigare visat ett ljus för honom som han tyckte dofta galet mycket jul haha så de fick jag inte köpa. Men nu köpte han ett till mig ändå. Han står även i köket och lagar mat. Har satt mig i soffan och svept i mig två glas vin och bara försöker att njuta lite. Känner fortfarande av stressen i bröstet men de känns lite bättre hemma. Det känns alltid lite bättre att vara hemma med patrik och bebisarna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vet exakt hur du känner dig.. Har varit sån i nästan två veckor nu. Det är du, jag och Emma. Det är något fel på oss tre, men det är ju bra att vi har det likadant samtidigt så kan vi flippa av oss på varandra ;) <3

2013-11-16 @ 23:01:44
URL: http://www.triiixi.blogg.se
Postat av: Emma

Loveyouuuuuuuu <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide