JUUUULEFRID ELLER NÅT

Denna dagen har bestått av jobb, ikea, åhlens, panduro och mys hos patriks föräldrar. Känns som världens längsta lördag men nu är jag hemma iaf. Glöggen som Patrik hållt på med i typ en månad är klar! Sitter med en liten kopp glögg nu och de är så gott! Smakar inte ens alkohol, hatar när det gör de. Känner mig tröttare än tröttast nu och tänker snart sova! Jobb imon med 8-15. Bra tid ändå för de är lite folk som kommer och jag hinner ta de lugnt under både frukost och lunch! Dessutom har jag massa tid att hitta på roligheter efter jobbet. Kommer nog bara åka hem och sitta i soffan haha men ändå värt! 
 
Liseberg har öppnat och jag ska försöka få med alla mina vänner nästa helg haha. Kom igen då vänner! Man kan inte säga nej till en helkväll på Lisebergs julmarknad!
 
P.S JAG PETADE MIG JUST I ÖGAT. PETADE MIG I ÖGAT TVÅ GÅNGER IGÅR OCH NU IGEN! HUR FASEN ÄR DE ENS MÖJLIGT!? JAG ÄR BLIND! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide