HATAR HSB

Min dag har bestått av att jobba och svara på samtal från folk som vill ha min lägenhet. Sjukt många har ringt idag! Tydligen så har HSB bestämt att på söndag är sista datumet för att säga ja eller nej till lägenheten. ALLA vill nu komma och titta på lägenheten denna veckan. Varken jag eller Patrik har tid denna veckan och dessutom vill jag inte ha folk hemma hos mig när jag håller på att packa ihop mitt hem. Det är lådor och grejer från golv till tak. Folk, flytta aldrig till en hyresrätt som HSB har hand om! Jag har aldrig blivit så här dåligt behandlad någonsin. Säger till varenda person som ringer att HSB är värdelösa och att man flyttar in på egen risk typ haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide