FÖR DET ÄR BARA EN MÅNAD KVAR

Den otroligt långa och sega jobbdagen är över och jag har precis ätit svampsoppa som Patrik lagat. Så himla gott! Han hade till och med köpt hem julmust hem till mig. älskar julmust! Är ledig imon och då ska jag först till Nordea och fixa och sen till Swedbank och avsluta mitt konto. Har även tänkt att svänga förbi bodyshop, har suttit både igår och idag och kikat på hemsidan. Är så himla sugen på att köpa på mig några produkter. De kommer ju ut special produkter varje jul och jag hade velat ha någonting från varje ny doft hihi. Blir nog inte så eftersom att bodyshop är ganska dyrt och jag är rätt så fattig men någonting ska jag nog få med mig hem. 
Kom på att det bara är en månad kvar innan flytten! KOM IGEN NU DÅ TIDEN, GÅ FOOOOOOORT
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide