SPÖREGN

Hej! Måste bara säga att jag hade en jätte fin födelsedag igår. Jag var ledig från jobbet och när Patrik kom hem så fick jag helt otroligt fina blommor! Och eftersom att jag fyllde år så fick jag välja mat och det blev grillat med potatisgratäng. Emma och Robin kom också förbi på kvällen och Emma hade bakat världens finaste tårta till mig. Fick även paket och i ett av paketet så fanns det flera olika lös-mustascher HAHA! Bästaste mustaschiovän!
 
Idag har jag jobbat halva dagen och därefter var jag på studiebesök på en annan avdelning där jag ska jobba några/någon dag i veckan. Kändes lite läskigt men de kommer nog bli jätte kul när jag väl kommer in i det!
Nu blir det mys i soffan resten av kvällen och One Tree Hill som till och med Patrik tittar på nu. Eller ah han tittar för att jag vill, inte för att han vill haha men han klagar inte än så länge iaf!
 
Denna sjukt fina tårta fick jag igår! Lånade Emmas bild från hennes blogg.
Hon tar alltid mycket finare bilder än mig hihi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide