WHAAAAT YOU DOING

Hallå, sitter på jobbet tillsammans med min nya elev Jennifer. Alla handledare har nu bytt elever så att eleverna ska få se hur någon annan jobbar. Jennifer är super duktig och jag känner mig rätt överflödig när jag sitter och lyssnar på henne. Så jag satte mig vid en egen dator nu bara för att hon skall känna att hon sitter själv och att hon faktiskt kan. Men jag jobbar inte själv utan jag småfixar med min nya mail och lite andra saker som måste bli klara. Nästa gång vi jobbar ihop är på fredag och då tänkte jag att vi sätter och bredvid varandra och så jobbar även jag. Kommer nog bli jätte bra! Nu ska vi ha sista rasten, hörs mer ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide