WEEKEND

 
Oj vad svårt det va att gå upp imorse. 05.20 .. blev väckt av älsklingen som krama och pussa på mig iaf. Det gjorde ju allt, genast mycket bättre! Men trött är jag, så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. har typ ont i ögonen men de går väl över om en stund när jag vaknat till. Längtar efter frukosten som är om en timme, hungrig!
 
Igår var jag och Patrik på trädgårn och tittade på Raw Comedy Club. Fick det i julklapp så ni förstår ju hur länge jag längtat hihi. Det var hur bra som helst förutom att man fick stå upp. De visste vi inte men vi fick bra platser uppe på läktaren så vi såg iaf. min fina man bjöd även på middag<3 hade mysigaste kvällen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide