LÅNGFREDAG

När jag och Patrik gick upp imorse så va vi sugna på att ta en sväng med bilen. Såklart, vad annars liksom? Men vi kom inte på vad vi skulle åka. Sen säger Patrik - gör dig i ordning så drar vi! När jag frågade vart vi skulle så fick jag till svar - det får du se när vi kommer fram. Haha så vi hoppade in i bilen och efter nästan en timme så kom jag på det. ULLARED. Hihi tydligen så va hela Sverige på Ullared idag men det gick bra ändå. Efter Ullared åkte vi hem till min farmor och åt påskmiddag, så himla gott! Har varit fullt upp hela dan och nu ligger jag helt trött i soffan och här tänker jag ligga tills jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide