OH SÅ TRÖTT MAN KAN VAAAARA

Godmorgon, oh va svårt det va att komma upp imorse. Idag är en såndär tråkig dag att jobba på. Det är inte tråkigt att jobba men de klart att man hellre är ledig när det är 21 grader kl 7 på morgonen och älsklingen är ledig. Aja inte mycket att göra åt, slutar iaf halv 4 så jag har rätt mycket tid att njuta av dagen ändå.
 
Jag arbetade natten mellan torsdag och lördag. Dvs jag åkte till jobbet efter Eriks studentfirande och herregud va trött jag va hela natten! Jag har aldrig varit så trött, var verkligen helt förstörd. Vid båda mina raster så fick jag lägga mig i soffan och sova lite. Värsta nattpasset i mitt liv haha. I fredag så vaknade jag vid halv 1 och sen somnade jag på soffan igen vid 3 och sen vid 7 igen innan jag gick och la mig vid 10 för att orka upp idag.
 
Tog inte med mig någon frukost idag eftersom jag tänkte köpa på Pressbyrån på vägen till jobbet men tro fasiken att de inte va öppet .. Pressbyrån är ju alltid öppen? Ah så det blir ingen frukost till mig idag ia, så jag längtar redan till lunchen. Då blir det grillat med blomkålsris, mums!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide