TORSDAG & FREDAG

Efter jobbet igår så bestämde jag och Emma att hon skulle komma hem till mig eftersom att vi inte setts på länge och jag va endå ensam hemma. Vi gick direkt och köpte pizza, hih så himla gott! Sen hängde vi i soffan hela kvällen och bara mös! Min lille goding gav mig också ett jätte fint armband som hon köpt på Kreta! Hon har ett likadant fast i lite annan färg.

Idag när vi vaknade så kom vi på den smarta idén att åka till stan och äta frukost ihop och även möta upp Åsa. Vi åt godingfrukost på Espresso House och därefter gick vi till stan för lite spontanshopping. Emma och Åsa köpte massa fina kläder och smycken men jag köpte bara ett par jeans och sen gick jag loss lite inne på bodyshop. Haha jag älskar bodyshop, vill verkligen ha allt! Det blev bodyscrubs, bodybutter och en duschcreme. Och eftersom att jag handlade en del fick jag även en fotspray av kassörskan. Det kan ju va kul att prova iaf haha. Va tvungen att åka till jobbet vid 2-tiden och nu jobbar jag fram tills 23. Ska bli så skönt att va ledig imon! Då ska jag och Patrik va flytthjälp på dagen och på eftermiddagen ska vi hem till mig älskade farmor som fyller år<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide