PLEASE DON´T KILL ME NOW

Efter jobbet igår så promenerade jag till Götaplatsen där jag mötte upp Patrik. Därefter blev det shopping på MM, oh vilken lycklig liten tjej jag är! Har även beställt ett stort paket från fitnessguru som borde dyka upp vilken dag som helst. Iaf efter MM blev det hem och byta om för spinning! Helt seriöst, jag höll på att dö. Jag kunde inte ens andas vissa gånger under passet haha men förbannat roligt var det iaf! 55 minuter höll det på och jag har aldrig varit så svettig i hela mitt liv! När vi kom hem igen så boka vi in oss nästa måndag också hihi, nu ska jag allt få upp konditionen!
 
Efter spinningen mådde jag sjukt illa, tog verkligen ut mig helt känner jag. Ärligt talat så mår jag fortfarande illa. Vaknade dessutom upp mitt i natten och hade sprängande huvudvärk, fick springa till toaletten för jag trodde att jag skulle spy av smärtan men som tur va slapp jag det. Drog i mig några tabletter och sen däckade jag i sängen och vaknade upp utan huvudvärk. Känslan att vakna upp utan huvudvärk .. går ju inte ens att beskriva med ord!
 
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost på jobbet trots illamåendet, förhoppningsvis mår jag bättre efteråt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide