JUST STICK WITH IT

Hallå, sitter och håller på att somna på jobbet. Känns bra att jag började för två timmar sen och är as trött redan haha. Sitter och dricker celsius och känner mig trött men taggad på träning! Jag hade tänkt att träna idag under dagen men eftersom att jag inte tränat på ett tag vill jag inte gå för hårt ut i början. Låter de knäppt? Aja tog det lugnt idag men imon är det träning minsann! Då blir det bröst, biceps och triceps. Oh jag vill att denna dagen ska gå fort så att jag får träna! TAGGA TAGGA. Kvällen kommer nog gå fort iaf för vid 10 så kommer Emma! Undra om Åsa jobbar idag med .. hmm ska gå och snoka lite tror jag haha se vilka godingar som kan få tiden att gå fortare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide