HOME IS WHERE THE HEART IS

Och det är då inte här. l ä n g r e. Jag har verkligen tröttnat på att bo i lägenhet nu. När jag flyttade hemifrån ville jag så gärna bo i lägenhet eftersom att jag aldrig gjort det innan och dessutom va de ruskigt dyrt att köpa något då. Men nu har jag och Patrik bott i lägenheten i snart två år och jag vill ha något större! Jag vill ha ett stort frächt badrum, stort kök, en trädgård, en altan med soffgrupp och sol på dagarna! Just nu bor vi i en rätt liten tvåa med en liten balkong. Det räcker inte för mig. Inte längre. Inte för Patrik heller. Har typ knarkat hemnet-appen de sista månaderna för att hitta ett hus som jag kan tänka mig att bo i. Det är lättare sagt än gjort. Men det är bara att leta vidare och samtidigt spara pengar. spara spara spara! 
 
Hittade massa fina bilder på hemnet, inspiration! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide