BACK AT WORK .. WTF

Hahaha det är inte ens kul. Jag är tillbaka på jobbet igen ... Jag kom hem, gjorde lunchen till idag, kollade lite på en film och la mig sen i sängen. Jag har verkligen varit på jobbet HELA helgen. Jag kunde lika gärna sovit här haha.
 
Jobbar med Emmaiaf och vi slutar 15.30. Efter jag slutat ska jag hem och hjälpa Patrik med tvätt, disk och städ. Därefter blir det ett pass på gymmet. Kommer bli hur gott som helst, har ju inte hunnit med någon träning alls denna helgen. Imorgon är jag ju ledig och jag funderar på att köra två pass på gymmet. Ett själv på morgonen och ett på kvällen med Patrik. Tror jag ska köra kondition på morgonen. Märks att jag är hyfsat taggat på träning just nu eller? Skriver mer sen! 
 
Tumblr_mgisgvtiou1rmazm8o1_400_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide