ONE DAY LEFT

Det blev kungsmässan idag och jag fick tag på en ny present till patrik. Va inte där länge för det var hur mycket folk som helst. Tydligen är det många som är ute i sista minuten hihi. Annars har jag varit hemma hela dagen och tagit det lugnt tillsammans med älskling. Han fick nyss ett hissfel i Stenungsund .... Iaf patriks mamma hämtar mig senare vid 6 och sen åker vi hem till patriks familj. Han får dyka upp senare när han är klar med hissen och mysa med oss. Vi ska fira mini-jul idag eftersom att jag ska fira med min familj imon och patrik med sin för han har jour hela julhelgen. Förhoppningsvis hinner jag och Patrik byta julklappar med varandra imon morgon. Nu ska jag strax börja fixa mig så att jag är helt klar när Anette kommer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide