LUCIA

Har inga fina eller mysiga bilder att bjuda på som handlar om Lucia alls haha. Här är det bara kartonger från golv till tak. Igår fick vi nycklarna till lägenheten och vi åkte dit direkt med några kartonger och satte upp lite ljusstakar i fönsterna så att det ser ut som att någon bor där hihi. Vi åkte även till Ikea och köpte en ny sängstome och en tvbänk. Idag ska jag röja hemma som en liten blå! Allt måste va klart tills ikväll eftersom att imon är det dags! Oh jag är så taggad att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen typ hihi. Lägenheten är så himla fin även om det är lite som vi vill fixa med. Men så är det väl alltid. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide