LIVET BLIR BÄTTRE NÄR MAN VET VART MAN SKA

Jag har haft en .. inte jobbig dag direkt men det har varit en allmänt dålig dag. Dagen började med att vakna tidigt för att gå till jobbet. Hann inte ens gå upp ur sängen innan frank hoppade ned från byrån och landade rakt på min höft. Tror inte att jag behöver förklara hur ont det gjorde. Sen när jag ställde mig upp märke jag att jag hade himla ont i knäna, vet inte vad jag sysslat med under natten. Och under dagen när jag sträckte ut min arm så klickade hela armbågen till så jag fick asont. 
 
Iaf det spelar inte så stor roll egentligen. Emma smsade mig när jag kom till jobbet och sa att tåget bara hade stannat och undra om jag kunde kolla upp det. Jag loggar in på datorn och kollar senaste uppdateringarna. Jag hittar loggen där det står, person påkörd av tåg. Smsade Emma och höll henne uppdaterad medan hon satt fast på tåget och hon berättade för mig var som hände där. Tillslut, efter 3 timmar kom Emma till jobbet. Vi har pratat en del om händelsen på jobbet idag. Man vet liksom inte hur man ska reagera. Speciellt inte när någonting ligger än så nära. Jag bodde i Mölndal innan, där det hände. Jag vet inte vem personen var. Det gick inte att fastställa på plats så .. tänk om det är någon man känner eller känner till. Man kanske känner någon som kände personen. Usch vill inte ens tänka så. 
 
Om man jämnför hur min dag varit med den dag som personen som dog hade .. så har jag det ganska bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide