IT´S YOUR BIRTHDAY

Jag känner verkligen av att det är sista dagen innan semester. Fy vad långsamt denna dagen går! Känns som att jag suttit på denna stol i 100 år. Men om två timmar så är det semester ändå hihi. älskling kommer och hämtar mig och så ska vi åka och köpa en present till min bror som fyller 19 idag! Ikväll blir det kalas hos mamma och pappa vilket alltid är mys och de kommer bli massa god mat och tårta. Man äter ju aldrig tårta känns det som så jag är super taggad på att äta tårta! Lite pinsamt haha men är man sugen så är man.
 
Oh just de, jag är grymt taggad på det nya året! Jag tänker börja året med att vara frisk haha, har varit sjuk hur länge som helst nu och jag ska även komma igång med bra matvanor och mer träning. Kommer inte ihåg när jag satte min fot på ett gym senast .. Det känns verkligen i kroppen att jag inte tränat på länge och bara ätit skit i stort sätt. Ska man ha samma nyårslöfte som alla andra? träna och bli hälsosam haha beach 2014 liksom!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide