FREE MONDAY

OH DET ÄR SÅ SKÖNT ATT VA LEDIG haha. Så skönt att inte ha någon tid att passa och ingenting som måste göras. Va inne på att åka in till stan men jag tror att jag nog bara stannar hemma idag och myser. Är ledig imon med och då blir det stan. Måste klippa mig för mitt hår går nästan ner till rumpan nu och jag får panik. Mitt hår fastnar i allt! Och dessutom är det alltid tovigt. Mitt hår var sällan tovigt innan men nu kan jag få stå 10-20 minuter varje dag och försöka reda ut det. Så himla tröttsamt så nu ska jag klippa bort en del! Är inne på att klippa iaf 5-6 cm eftersom att mitt hår växer så fort. Kommer bli så skönt att få lite mer frisyr än hår som bara hänger. 
Håret på bilden är ju bara helt perfekt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide