2013 - ETT AV DE BÄSTA ÅREN HITTILLS

 
2013 kan ha varit ett av de bästa åren hittills. Jag blev fastanställd på jobbet, jag och älskling köpte en ny bil, vi köpte en lägenhet, vi köpte älskade Frank och vi åkte till Grekland och spenderade en vecka i solen tillsammans helt ensamma. Jag fick även reda på att min älskade elmustachiobästis ska få en bebis, som är beräknad på min födelsedag nästa år. Förstår inte hur vi alla ska kunna vänta så länge hihi. Jag är så tacksam för allt som jag har. Jag har sån fin familj och släkt och fina vänner att jag inte vet vad jag skulle göra utan dem! Mitt liv just nu är allt jag någonsin drömt om. 
 
Detta året har varit helt fantastiskt och jag förstår inte hur 2014 skulle kunna slå det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide