LAGER 157

 Imorse kom Patriks syster Hanna hit. Vi satt och mös o tjötade i soffan tillsammans med katterna ett tag innan vi gick ut med katterna. Första gången Frank va ute och de va lite skakigt hihi. Han kröp mest runt på marken och vågade inte riktigt gå någonstans. Gustav promenerade på som vanligt och hade hur kul som helst. Han va inte speciellt glad när vi senare skulle gå in .. Hanna och jag gjorde därefter tacos till lunch, hihi så lyxigt och gott!
 
Sen tog vi bilen till Kållered för butiksöppningen av Lager 157. Det va helt sanslöst mycket folk! Först stod vi i kö för att komma in i butiken i typ en halvtimme. När vi väl kom in så lyckades vi få tag på några godbitar men vi stod säkert i ytterligare en halvtimme i kö till provrummet. Hanna och jag hittade en stickad tröja som vi båda köpte och jag hittade även en annan fin tröja. Sen skulle vi betala ... i 2 timmar stod vi i kö till kassan! De va helt sinnes och flera gånger höll vi på att ge upp. Hanna skulle dessutom på ett pass på gymmet som ligger i närheten och vi hann precis i tid! 
 
Kom hem för en liten stund sen och känner mig helt slut. Skulle åkt med Patrik till gymmet men jag orkade verkligen inte. Har ingen ork alls så jag bestämde mig för att stanna hemma. Jag cyklar till gymmet imon istället och kör ett pass. Känns meningslöst att gå till gymmet när man ändå inte vill va där, ingenting blir bra då. Så vila ikväll och tagga för imon! 
 
 
Kön va minst lika lång bakom mig och Hanna. Och när vi kom ut från butiken efter ca 3 timmar så var kön ännu längre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide