IM BACK

Oh nu är jag äntligen hemma efter en mysig och svettig vecka i Grekland! Vi bodde på ett litet hotell som hette Olympic på ön Karpathos. Supermysig ö och riktigt god mat förutom frukosten vi åt på hotellet .. haha den va säkert helt okej det är bara jag som är så himla kräsen. Blev lite flingor och frukt till frukost bara men jag är oftast inte hungrig när de är så himla varmt ute. Vi spenderade dagarna med att ligga på stranden som låg nära hotellet eller i poolen till hotellet. En dag så hyrde vi även en moppe och åkte till en strand som heter Apella beach. Det blåste hur mycket som helst när vi åkte dit så ibland kändes de som att vi skulle blåsa bort! De va inte helt enkelt att hitta heller menpå något sätt lyckades vi komma fram iaf. Apella beach är en stenstrand och vattnet var verkligen kristallklart! Det va så himla vackert!
 
Har inte hunnit lägga in bilderna från kameran i datorn än men ska se om jag lyckas med de under dagen. Patrik ska iväg om ett tag och hjälpa michael att flytta så jag tänkte passa på att va hemma och mysa med mina bebisar som jag saknat så sjukt mycket! Har lite att göra hemma också, måste ju packa upp resväskorna mm. Dessutom regnar de idag så jag har ingen lust att göra någonting förutom att mysa runt hemma hihi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide