GODMORGON

Godmorgon, jag måste bara säga en sak. Jag tror jag är lite allergisk mot jordgubbar. Åt jordgubbar igår och de började att sticka i mina läppar och efter ett tag hade de svullnat upp. De va fortfarande svullna när jag vaknade. Jag älskar jordgubbar och tänker inte låta ett par svullna läppar stoppa mig haha. Åt nyss havregrynsgröt med jordgubbar och en kopp te. Korkat ? Kanske .. Men de stack inte i läpparna när jag åt nu. Läpparna känns inte mer svullna heller. Ah vi får se hur de blir under dagen, jag vill inte sluta äta jordgubbar! De är ju nåt av de bästa som finns!


Anyway, idag ska jag och Patrik på bio! Vi ska se dumma mig 2 hihi jag är så taggad! Och senare ikväll ska vi hem till Jenny och Johan för att grilla, vi sover nog över också. Kommer bli supermysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide