FÖRSTA DAGEN PÅ JOBBET

Godmorgon! Nu är semestern slut och jag är tillbaka på jobbet. Kunde verkligen inte somna inatt så jag har sovit ca 5 timmar. Inte helt optimalt första dagen när man ändå är helt efterbliven haha. Jag känner mig ärligt talat lite borta i huvudet. Fasiken va mycket saker det är som jag måste komma ihåg haha dessutom har jag nästan 70 mail att gå igenom! Det kommer ju att ta år och dar att gå igenom allt! Aja, jag får ta en liten mjukstart dag och försöka komma in i allt igen. Jag blir nästa irriterad på mig själv när jag inte arbetar lika fort som jag brukar .. men ah haha det får bli som de blir idag.
 
Måste även säga att jag och Patrik va på gymmet igår och nu har jag ont nästan överallt. haha jag är så trött i kroppen att det blir en vilodag idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide