WHATS YA PROBLEM

Vad är mitt problem? Eller rättare sagt, vad är Gustavs problem. Han höll mig vaken precis hela natten! Han gick över mitt huvud, drog i mitt hår, trampade mig i ögat, gnällde i mitt öra och hängde i gardinen. Va fasiken liksom! Han brukar alltid ligga och sova snällt i sängen vid Patriks fötter men inte i natt. Så nu är jag så trött att mitt huvud inte hänger med alls, orkar inte hålla ögonen öppna typ. OH VILKET LIV MAN LEVER. Jag tackar Gud för att jag hann köpa cigg på Pressbyrån innan jag joggade till jobbet haha. Cigg och Celsius kommer att rädda dagen iaf. Emma kommer kl 16 så jag hinner klämma lite på min plutt innan jag slutar kl 19 idag.
 
5388_237961826348797_719220363_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide