JAG DÖR VAD TRÖTT JAG ÄR

Varför har jag så dålig framförhållning!? Min första timme på jobbet är fys .. dvs att jag kunde sovit längre haha men nepp. Min arbetsledare ska iaf flytta fysen åt mig så förhoppningsvis läggs den som sista timme. Fast det är helt okej att ha en timme fys mitt i passet också. så länge jag får fys så är jag nöjd haha. Ska ha en tjej hos mig halva dagen, fick jag reda på nu också. Hon ska sitta och lyssna och se hur jag jobbar för hon kanske ska börja hos oss senare så det blir nog kul.
 
Nu ska jag sätta igång och jobba bort den långa långa kön. Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA, kuuuuuul med en lyssnare ;)

Svar: Hahah jag fick VÄRLDENS klurigaste samtal också som tog typ 1 timme att få ihop! typiskt min tur
sara engström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide