IT´S FRIDAY BITCHES

Igår va världens längsta dag! Jag jobbade till 17 och sen gick jag och Emma in till stan och letade klänningar till lördag. Jag hittade en klänning men Emma hittade ingen så hon ska kolla på idag. När vi stod i butiken kom vi på att Emma skulle göra naglarna och att vi inte skulle hinna äta innan men hungriga som vi var så skyndade vi oss till Donken. Vi slängde verkligen i oss maten, tror vi åt på 5 minuter. De måste ju vara nån form av rekord iaf haha. Efter maten skyndade vi oss som galningar genom halva stan och när vi väl kom fram till salongen så sa Tessie att vi inte hade behövt stressa ... hahah så typiskt. Jag stannade kvar en stund för att tjöta och leka med Åke hihi, en av tjejerna på salongen har en moppsliknande hund som heter Åke och han är så himla go! Men sen blev klockan mycket och jag åkte hem för att sova. Somnade någongång vid 11 och är dötrött idag såklart. Slutar vid 15 idag iaf och sen ska jag leta upp Patrik och så ska vi till systemet och handla lite inför lördag. haha går det att vara mer taggad än vad jag är liksom!?
 
Tumblr_la5ysbnor71qa9yc7o1_500_large
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide