AND I DECIDED YOU LOOK WELL ON ME

Godmorgon! För det första, va fan är det för fel på mig? Drömde att jag va på metaltown och att alla dansa till Dr Bombay haha. Kul var det iaf, har nynnat på hans låtar hela morgonen. För det andra, va fan är det för fel på mig? Igår så reste jag mig ur soffan och fick as ont i höften på vänster sida. Satte mig i soffan en stund till och när jag reser mig upp igen så får jag ont i vänster knä! Jag går runt och haltar nu haha ser ut som en liten tant. Får jätte ont i höften varje gång jag rör på vänster ben. Hade tänkt att springa senare idag men det kan jag nog glömma.
 
Nu blir det frukost iaf, är hungrig som en björn.
 
Tumblr_micv70wz6g1rzo24oo1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide