Stackars lilla mig

Denna träningsvärk är inte okej. Fortfarande as ont i benen men nu har båda armarna börjat göra ont också. Har bett Patrik att massera mig lite sen hihi hoppas de blir bättre då. Sitter på jobbet nu igen, folk tror att jag är helt efterbliven när jag går som en 100-årig gubbe. Stackars stackars mig. Är ledig imon, hade tänkt att träna men beror ju på hur hela jag mår haha. annars blir de träning på torsdag. bodypump igen. taggad! Nä nu är rasten slut och de är dags för mer jobb. Både igår och idag har varit sånna jobbiga dagar. Det ringer as mycket och alla saker är jobbiga eller skumma. KAN INGENTING VA LÄTT!?
 
644188_153200994812081_1792356422_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide