Rubrik

Tusan va svårt de ska vara att komma på en rubrik till varje inlägg. Aja kom hem från jobbet vid halv 6 och sen dess har jag hjälpt Patrik lite med garderoben, läs suttit och tittat på och bara tjötat, sen betalade jag alla räkningar och nu är jag fattig igen. haha vart kommer alla räkningar ifrån? helt sjukt. Är lite hungrig så ska nog börja laga mat för snart vill jag sova, är hur seg och trött som helst idag. 
 
Oh måste bara säga att jag är hur stolt som helst över mitt hjärtegull Emma som hade sin första körlektion idag! Du är så himla duktig som kämpar på även om du är sjuk, looveyou<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh bästavän! Du är så himla snäll och fin, loveyou sooooo much <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide