KÖRKORT

ÄR DETTA SANT!? jag har körkort ! är helt uppe i varv och vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag var iaf hur nervös som helst innan och under. Satt stel som en pinne och försökte komma ihåg allt jag lärt mig. Han som jag körde upp med var faktiskt jätte bra, han satt och skojade med mig och min körskolelärare Jannike, som satt i baksätet, under tiden och då kändes allt inte lika jobbigt. Och direkt när vi kommit tillbaka till trafikverket och jag parkerat sa han - klart du ska ha körkort, grattis. WOOOOOHOOOOOO ! oh jag är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. självklart åkte jag direkt till systemet efteråt och köpte en flaska champange, haha vad annars!? Ska fortsätta äta min godinglunch nu och dricka en cola zero, det har jag förtjänat !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide