IM BACK

Kom just hem från bodypumpen, JAG DÖR! Haha hela kroppen skakar och speciellt benen. Trodde jag va stark i benen men icke sa nicke! Däremot upptäckte jag att jag är stark i ryggen och i magen och de är väl alltid nåt. Men det kan alltid bli bättre och bättre ska jag bli! TAGGAD SOM FÅ! Patrik ska på bodypump imon men får se om jag ens kan röra mig så jag kan hänga med haha, kanske hänger med och kör mage på gymmet. Jag får se. Svepte just en shake och höll på att spy haha choklad smaken är inget för mig! Beställde just hem en annan smak så vi får se om den är bättre. Har grym energi fortfarande så jag väntar på att Patrik ska bli klar i duschen så jag också kan duscha och därefter blir de tvätt och handling och äta lite mat senare ikväll om vi är hungriga. Ska bråka med Gustav nu så att han blir nöjd haha min lille bråkstake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide