Hemgång

Hej igen, hihi. Sitter på jobbet fortfarande men jag slutar om en kvart. SKÖNT jag fick så himla ont i magen för en stund sen, vet inte varför. Fick det efter jag åt keso som inte va laktosfri. Har jag blivit likt känslig mot laktos kanske? Allt vi har hemma är laktosfritt nämligen. Jag kanske bara är konstig. Agneta satt med mig en stund och lyssnade medan jag tog några samtal. Lite läskigt att liksom bli utvärderad men jag tror det gick bra. Ska börja packa ihop nu och så blir de sängen direkt när jag kommer hem!

Avslutar dagen med en av mina favorit bilder , mina fina hjärtegull hihi <3


Kommentarer
Postat av: Emm

Hihi vad fina vi är! Läskigt när hon satt med? Jag kommer ju att ha Heijl. Dödamig. <3

Svar: As läskigt, men Nordeke är ju go att sitta och tjöta med =)
sara engström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide