20120930

304769_456061547748686_1782899076_n_large
 
 
Godmorgon. Har försökt att skriva ett inlägg riktigt länge nu, haha men folk ringer och stör mig! psykbryt. Började 06.30 och slutar 13.30 idag. HUUUUR SKÖNT SOM HELST ATT BARA JOBBA 7 TIMMAR. nöjdaste tjejen i världen typ? Just käkat lite frukost och om 2 timmar är de lunch, har med mig en bit pizza från igår. mums! idag är det träning igen, skulle tränat igår men jag kände mig så fruktansvärt trött och efterbliven när jag vaknade så jag stannade hemma. Då ville Patrik med stanna hemma hihi. men det är inte så farligt att vi hoppade över en dag då vi ändå tränar varannan idag. Ska ju som sagt träna sen och på tisdag och torsdag. kanske fredag? vi får se. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide