2012-09-09

HALLLLÅÅÅ. Jag sitter på jobbet nu igen. kom hit för två timmar sen. Va hur mycket folk i kö som helst när ja kom hit, peppar peppar, men nu börjar de lugna ner sig. brukar vara så på söndagar. Sitter bredvid min älsklingsEmma <3 Hon är så himla mysig att sitta bredvid =). Har väl inte gjort speciellt mycket idag, bara kollat film,tvättat och städat hemma. Dammsugaren gick sönder när jag skulle använda den .. eller inte själva dammsugaren men dammsugarmunstycket gick i tusen delar. HAHA jag sa till Patrik att han borde dammsuga eftersom att han är så bra på det men nejdå och se hur det gick. hihi aja vi får väl bara köpa ett nytt i veckan så jag kan dammsuga klart. men ändå så himla typiskt att allt sånt händer mig. haha jaja. slutar kl 01 idag, hoppas tiden går fort för jag längtar redan till min lille goe säng !
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

HIHIHIHI LOVE YOU <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide