06.30

Hej. Sitter på jobbet nu. nu igen. var ledig igår vilket va hur skönt som helst förutom att jag och Patrik blev väckta av två gubbar som tyckte att de va en bra ide att bygga på ställningen precis utanför vårat fönster kl 9 på morgonen. Ända dagen jag kunde få sova ut på typ två veckor, så det kändes ju bra.. Men det va bara att kliva ur sängen och så satte vi oss i soffan och kallade film och Patrik bakade going bröd! Sen drog han hem till sina föräldar för att fixa med bilen och jag åkte in till stan och träffade Cissi. Sen åkte jag också hem till patriks föräldrar och åt middag och därefter åkte jag och Patrik hem till Johan och Jenny och kollade film. Mysigt!
 
Men nu sitter jag på jobbet som sagt och jag är inte överlycklig direkt. Är så fruktansvärt trött. Pokemon är på tv och det ringer knappt någonting så jag får väl vara glad för det. Slutar 13.30 och då ska jag hem för att hjälpa Patrik med tvätten. Sen vid 4 tiden skall vi träna! kommer bli så kul, men efter träningen kommer jag att duscha och sen sova direkt. börjar halv 7 imon med och jag känner att jag behöver sova för att orka med. Ska fortsätta dricka min Celsius nu och vänta på att klockan ska bli 8 så jag kan äta frukost. HEJHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide