Snabbt ska de gå!

Hallåååå. Ligger i soffan med Gustav och kollar på one tree hill, sjukt länge sen jag såg på det. Den serien är så bra! Får passa på att kolla när Patrik inte är hemma. Skrev ju förut att jag beställt en jacka, den hämtade jag nyss ut! Snabbaste leveransen på länge hihi. Jackan är så fin och mysig, får visa bild senare när jag har orkar. Ska ta mig en tupplur tror jag, känner mig så himla trött. Gustav hoppade på mig i natt, så känns inte som att jag fick sova så mycket. Senare skall jag äntligen få mina naglar fixade! Har inte bestämt mig för vilken färg jag vill ha på glittret än men de kommer jag nog på när jag är där. Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide