NIVÅ

Gott folk jag är officiellt död. DÖD. Jag menar, jag har tidigare tyckt att jag kört slut på mig själv på gymmet men detta är en helt ny nivå av "dödhet" haha. Jag och Emma tränade med Amanda idag. Jag och Emma körde först 20 min på crosstrainen medan vi väntade på Amanda. Sen när hon dök upp, tjöta vi en stund och sen satte vi igång med att köra ben. Mina ben skakade helt sinnes under passet och gör det fortfarande! Sitter just nu hemma i soffan med Emma och äter mat. Så himla gott! Patrik är inte hemma denna lördagen heller, tre lördagar i rad. Vet inte riktig hur jag ska beskriva känslan men fick ont i magen när han sa förut att han inte skulle va hemma idag. Ni kanske förstår känslan? Det går liksom inte att beskriva. Men ärligt talat är jag jäkligt trött på att ha ont i magen. Kanske ska hämta han senare men får se om jag orkar. Jag har inte lust iaf. Ska va lite social mot Emma nu, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide