KAOS

God jävla morgon typ. Drömde att jag försov mig och vaknar upp as stressad. Tittar på klockan och självklart så har jag faktiskt försovit mig! vaknade kvart i och spårvagnen går hel. Sprang upp och sminkade mig trots att jag knappt fått upp ögonen och sen va de bara att dra på sig de första bästa kläderna man kunde hitta och springa till spårvagnen. Jag hann i tid till jobbet iaf men jag glömde maten hemma.. Har så fruktanvärt ont i magen att de känns som att jag ska spy dessutom fick jag huvudvärk på grund av att jag stressade så mycket när jag vaknade. BRA DAG. Gick och köpte en Cola Light och en macka till frukost i cafét nyss, tycker jag förtjänar lite Cola när jag mår som sämst hehe. Avslagen Cola ska tydligen va bra för magen och illamående, bara jag som hört de? haha antagligen. Har fys idag på jobbet och då ska jag gå direkt till apoteket och köpa sånna bra värktabetter. Ipren, alvedon och sånt funkar inte riktigt för mig längre. Ska bli skönt att få komma ut lite sen och ta en promenad i fina vädret! Vi hörs senare, hoppas er dag började bättre än min <3
 
386368_1629550476217_1760272780_786295_1740579876_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide