GOMORRON

Godmorgon! Klev just ur sängen, skulle ha tränat med Emma idag men vi fick ställa in det. Emma va tvungen att va hemma idag men imon då kör vi! Sitter och funderar på vad jag ska göra idag, funderar på att åka in till stan och kika på julpynt och julklappar. Börjar bli dax att fina med det, eller ah haha nästan iaf. Det är helt sjukt vad "julsugen" jag är! Kan vi inte bara hoppa över november? hihi. Aja har beställt lite saker på fitnessguru, mitt lille förråd börjar ta slut. Har även beställt en ny vinterjacka, den är så himla fin! hoppas bara storleken är bra men de tror jag. Ska göra lite frukost nu, blir nog min goding gröt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide