BYE 2012 , HELLO 2013

Hej, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Blir inte mycket uppdatering idag som ni kanske förstår, är nog inte många som har tid att läsa bloggar heller. Har just kommit hem, var iväg och fikade i slottskogen med min familj, Patrik och farmor. Alltid lika mysigt <3 Gör inte så mycket hemma nu, skall väg plocka i ordning här hemma och sen fixa i ordning mig själv. Michael kommer hit vid 4 och sen ska vi vara hemma hos Jenny och Johan vid 6, känner på mig att det kommer bli en grym kväll.
 
2012 har varit ett bra år, året då jag äntligen tog körkort och tog tag i träningen igen vilket är så roligt! 2013 skall träningen verkligen satsas på och jag är sjukt taggad! Mindre taggad över alla som tänkt skaffa sig nyårslöftet att börja träna mer .. Vi vet alla hur de kommer sluta haha. Kör stenhårt i januari och februari och i mars kommer det att va lika lugnt på gymmet igen. Längtar verkligen dit kan jag ju säga haha.
 
Det nyårslöftet jag har är att jag skall ta tillvara på varje sekund, varje dag. Verkligen uppskatta det som jag redan har och allt som jag kommer att få. 
 
VI HÖRS 2013
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide