8 DECEMEBER

Magnus Betnér. Hur jäkla grym är han inte då!? Har skrattat så att jag fått ont i magen haha. Håller samtidigt på att klä granen.. eller ah jag väntar på att Patrik ska klura ut hur han ska göra med ljusen. Sen tänker jag klä granen. Jag brukar alltid vilja ha ett tema när det gäller granen. Jag vet att jag är knäpp men jag menar det får ni leva med hihi. Detta året är det rött och silver som gäller, kommer bli jätte fint. Slänger upp en bild när vi är klara!
 
Idag har jag inte gjort mycket, varit och handlat lite julklappar och annat. Och även tränat. Bröst och triceps blev det. Tog en hel skopa av assulten innan och jag va som en duracellkanin på gymmet haha! Fick stickningar i läpparna, fötterna och händerna, galet! Men kände inte att jag tog ut mig, hade orkat mycket mycket mer! Imorgon då jäklar vad jag ska köra på! TAGGAD. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide