WORK FOR IT

Och så var jag tillbaka på jobbet. haha inte okej alls. efter jobbet igår va de bara att åka hem och direkt lägga sig i sängen. Känns inte som att jag har sovit någonting alls. Fruktansvärt trött och försöker få i mig en shake till frukost men de går liksom inte. Ingen matlust alls. Men men planen för idag är att överleva detta jobbpass och därefter köpa busskort, gymkort och sen hem och sova.
 
Oh, igår när jag satt på jobbet och inte en jävel ringde hittade jag en helt fantastisk blogg ! http://fitnessguru.se/sophie . Denna tjej är helt otrolig. Hon tränar på gymmet varje dag och har en helt amazing kropp! Så fort jag ser henne vill jag bara springa till gymmet och köra tills jag avlider haha. jag har länge sagt till mig själv att jag ska köpa ett gymkort igen men de har liksom aldrig blivit av. istället har jag tagit på min löparskorna och sprungit en runda, så jag är inte en äkta soffpotatis, men ändå. Nu ska jag ta tag i detta tjoho !
 
Tumblr_m9i5z2z0ks1rwcnlvo1_400_large

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fitness24seven !!!!

2012-08-29 @ 09:43:38
URL: http://finest.se/triiixi
Postat av: Åsa

Fitness24seven !!!!

Svar: Jag är lite mer sugen på sportlife faktiskt. Haft där innan och de va grymt =) dessutom ligger det 10 min från där jag bor och vid jobbet ligger ju sportlife Ullevi som jag kan gå till när jag har fys på jobbet =) men ja hänger gärna med dig någon dag och tränar :D hade vart as kul !
sara engström

2012-08-29 @ 09:43:38
URL: http://finest.se/triiixi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide