AT WORK

Sitter på jobbet nu, som sagt 13-22 idag. Händer inte mycket alls faktiskt sitter mest och tittar ut genom fönstret. hihi höstväder ! Det är regnigt och grått ute, synd att man inte sitter hemma bara och kan mysa.
 
Har lyckats att få vara ledig helgen v. 40, ingen är lyckligare än jag ! Efter många om och men så lyckades jag byta helg. Blir många helgpass framöver men det är de värt. Jo, kanske ska berätta varför jag är så glad över att få vara ledig just den helgen. Jag och älskling firar nämligen 4 år tillsammans och vi skall resa bort och bo på hotell. SÅ MYSIGT ! Ser fram emot detta så otroligt mycket eftersom att vi aldrig gjort något sånt innan.
 
255343_352345961516880_482202789_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide