TED 2

Igår spenderade jag och patrik dagen hemma men vid 5 tiden kom ankan och hanna hem till oss. Vi kollade igenom semesterbilderna innan vi satte oss i bilen och åkte in till Kungsbacka. Vi åt middag på Tio Pepe, jag åt fiskgratäng som jag inte ätit på en evighet! Det var supergott så det tänker jag laga snart. Efter middagen så gick vi till biografen och såg Ted 2. Den var riktigt rolig och jag tycker att den är lika bra som 1an. 
 
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag och patrik ska hitta på. Han säger nej till varenda förslag jag säger så vi ska väl bara åka och handla för kylskåpet är tomt. Sen så kommer vi nog vara hemma. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide