VECKAN

Jag har varit kass på att uppdatera denna veckan! Men jag har faktiskt varit på stationen lördag-måndag och efter en dag där är jag alltid helt slut. Sä jag har helt enkelt inte haft någon energi till att hänga här. Idag har jag däremot varit ledig och är det inte typiskt att man vaknar tidigt den enda dagen man faktiskt kan sova ut? Vaknade redan klockan 8 och var inte nöjd när jag kollade mobilen och upptäckte att jag vaknat så tidigt. 
 
Vid 10 tog jag mig till Ica för att handla frukost och Ica butiken som ligger vid mig håller på att bygga om och det blir så fint! De är nästan klara med grönsaksavdelningen och det ser riktigt bra ut, var tvungen att smsa Emma och berätta haha. Annars har jag inte gjort nåt kul idag, har varit hemma och rensat i skafferiet. Fanns massor av gamla chipspåsar med typ 10 chips i .. varför har vi sparat på det? Iaf så är det ordning och reda i skåpen nu. 
 
Imorgon är det dags för jobb igen och jag ska faktiskt på utbildning hela dagen! Oh jag tycker sånt är så himla kul, så kul att lära sig nått nytt. Annars jobbar jag på som vanligt både torsdag och fredag innan jag är ledig hela helgen. Kommer bli grymt skönt att få vara ledig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide