JULKLAPPAR

 
Jag är så otroligt tacksam över årets julklappar! Patrik och jag fick massor av saker till köket, precis vad vi behövde! Av mamma och pappa fick vi pengar så att vi kunde köpa en köksmaskin. Vi har kikat på en köksmaskin från Elecrolux ett tag så vi valde den. Patrik håller på att baka bröd nu och den fungerar perfekt än så länge! Av mamma och pappa fick vi även en redskapskruka och köksredskap. Det passar så himla bra på bänken!
 
Och av Hanna och patriks föräldrar fick vi bland annat två kryddkvarnar, som jag velat ha hur länge som helst, och en egengjord skärbräda i trä! Skärbrädan är så stor och tung att jag knappt orkar lyfta den och den täcker säkert hela ytan mellan spisen och diskhon. Den är verkligen helt perfekt för Patrik när han styckar kött. Jag kommer aldrig orka lyfta fram den för att hacka grönsaker till middagen haha men den kommer användas flitigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide